ביידן ביבי : ביידן לנתניהו אם לא נתפוס את הטרוריסטים הם יגיעו גם אלינו חדשות מעריב : לדעתי ביידן פשוט עסוק עכשיו בקורונה.

ביידן ביבי : ×'×™×™×"ן לנתני×"ו אם לא נתפוס את ×"טרוריסטים ×"ם ×™×'יעו ×'ם אלינו ×—×"שות מערי×' : לדעתי ביידן פשוט עסוק עכשיו בקורונה.. בפעם הבאה יהיה קשוח יותר; ביידן רוצה הפסקת אש מיד, ביבי לא שם עליו פס, רוצה להמשיך במלחמה עם החמס. אתמול ביליתי עם ביבי שעות בטלפון. תגובות מהממשלה ומהאופוזיציה בעקבות בחירתו של ביידן לנשיא החל מיור האופוזיציה יאיר לפיד, דרך חכ איימן עודה. ביידן אמר כי העימותים בירושלים חייבים להיפסק, וכי על ישראל לוודא כי.

ביידן ידיד אמת של ישראל נתניהו הסביר היום כי יעשה הכל לסכל את תוכניות האיראנים כולל חיכוך עם ארהב • גנץ השיב לו: אני לא חייב להיות יהודי, כדי להיות ציוני. ראש הממשלה נתניהו, הגיע בערב שבת לתרום דם, בשביל הפצועים באסון הבלתי נתפס במירון, וסיפר על השיחות שהיו לו במהלך היום על מנהיגי העולם, ונשיא ארהב ביידן (בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. נתניהו היה צריך להודות לביידן ולשמור את האשראי, אבל ביבי זה ביבי; הם דנו ברצון משותף שירושלים תהיה מקום של דו.

ראש ×
ראש ×"ממשל×" ×'נימין נתני×"ו שוחח עם ×' ו ×'×™×™×"ן ×'טלפון לפני זמר חמ ל from hamal.wcdn.co.il
הדרך הטובה ביותר להפסיק עימות. לגבי המגעים שלו עם נתניהו להפסקת אש אמר ביידן: הם דנו ברצון משותף שירושלים תהיה מקום של דו. נחוש להמשיך מבצע שומר החומות. אני חבר של נתניהו עשרות שנים. ראש הממשלה נתניהו, הגיע בערב שבת לתרום דם, בשביל הפצועים באסון הבלתי נתפס במירון, וסיפר על השיחות שהיו לו במהלך היום על מנהיגי העולם, ונשיא ארהב ביידן (בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. ג'וזף רובינט ג'ו ביידן הבן (באנגלית: בנימין נתניהו וג'ו ביידן, 2010 | צילום:

הדרך הטובה ביותר להפסיק עימות.

היום (רביעי) קיבל הנשיא האמריקאי. דני דנון הזמין אותו לשוחח עם נתניהו בציוץ רשמי בטוויטר. ביידן הדגיש שהעמדה האמריקנית היא שלישראל יש זכות להגן על עצמה. ביידן התייחס בנוסף למצב המתוח בירושלים ואמר כי יש להפסיק את המהומות בין הקהילות בירושלים, זה חייב להיפסק. אני לא מדבר על מה שאני אומר לאנשים בשיחה אישית. 'ביידן ישוחח עם ביבי בקרוב' דוברת הבית הלבן הדגישה היום כי בין ביידן לנתניהו קיים קשר אישי ארוך וטוב, וכי יחסי ארהב וישראל איתנים • השגריר לשעבר שפירו. נשיא ארהב ג'ו ביידן אמר הלילה שהוא שוחח לאחרונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והביע תקווה שהעימות ייגמר בקרוב. תגובות מהממשלה ומהאופוזיציה בעקבות בחירתו של ביידן לנשיא החל מיור האופוזיציה יאיר לפיד, דרך חכ איימן עודה. מה שיותר חשוב זה לא איך יתנהל הממשל החדש מול ממשלת ישראל אלא איך ממשלת ישראל תתנהל מול הממשל החדש. נתניהו היה צריך להודות לביידן ולשמור את האשראי, אבל ביבי זה ביבי; ביידן ידיד אמת של ישראל נתניהו הסביר היום כי יעשה הכל לסכל את תוכניות האיראנים כולל חיכוך עם ארהב • גנץ השיב לו: נכון, יהיו שיגידו שכהונת ביידן בנשיאות ארהב היא, בין היתר, אפשרות לא רחוקה של החלת הקפאת בנייה בכל שטחי הקו הירוק • ועל פי התרחיש הזה מי שישלם את המחיר, הן. סוף סוף איש הגון, יסודי, ישר והגיוני שאפשר לעבוד איתו, בניגוד לקודמו שמצטייר כאוויר משריש שחביב רק על ביבי.

מה שיותר חשוב זה לא איך יתנהל הממשל החדש מול ממשלת ישראל אלא איך ממשלת ישראל תתנהל מול הממשל החדש. מצפה להרגעה משמעותית כבר היום • ביבי: הם דנו ברצון משותף שירושלים תהיה מקום של דו. הנשיא שוחח גם עם נשיא הרשות הפלסטינית עבאס והעביר התחייבות לחיזוק השותפות בין ארהב לפלסטינים. ביידן הדגיש שהעמדה האמריקנית היא שלישראל יש זכות להגן על עצמה.

ציוני ×—×'ר של נתני×
ציוני ×—×'ר של נתני×"ו ושליח רע של או×'מ×" כיכר ×"ש×'ת from s3.kikar.co.il
ביבי שוגה בכך שאינו מרים טלפון. ראש הממשלה נתניהו, הגיע בערב שבת לתרום דם, בשביל הפצועים באסון הבלתי נתפס במירון, וסיפר על השיחות שהיו לו במהלך היום על מנהיגי העולם, ונשיא ארהב ביידן (בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. פקידי ממשל ביידן לא אוהבים את ביבי, והם כן רואים אפשרות להתחלה חדשה עם בנט, הוסיף סאקס. מה שיותר חשוב זה לא איך יתנהל הממשל החדש מול ממשלת ישראל אלא איך ממשלת ישראל תתנהל מול הממשל החדש. השגריר לשעבר קרצר סבור ששינוי מהותי ביחסים אפשרי. 'ביידן ישוחח עם ביבי בקרוב' דוברת הבית הלבן הדגישה היום כי בין ביידן לנתניהו קיים קשר אישי ארוך וטוב, וכי יחסי ארהב וישראל איתנים • השגריר לשעבר שפירו. ‏עמוד הפייסבוק הרשמי של בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה ויור הליכוד.‏ אני לא חייב להיות יהודי, כדי להיות ציוני.

ביידן הפנים לקח חשוב על ישראל.

יש לך עכשיו ממשלה שבה יש ראש ממשלה שלא חושב שהוא יודע. גם עברס וגם החמאס וגם ישראל וכל המזרח התיכון לא רצו שארהב תתעסק אתם. ביקורת גם בארהב • דוברת הבית הלבן: ''ישראל חייבת להגן על עצמה ''. נחוש להמשיך מבצע שומר החומות. פקידי ממשל ביידן לא אוהבים את ביבי, והם כן רואים אפשרות להתחלה חדשה עם בנט, הוסיף סאקס. בפעם הבאה יהיה קשוח יותר; The latest tweets from @netanyahu 'ביידן ישוחח עם ביבי בקרוב' דוברת הבית הלבן הדגישה היום כי בין ביידן לנתניהו קיים קשר אישי ארוך וטוב, וכי יחסי ארהב וישראל איתנים • השגריר לשעבר שפירו. אתמול ביליתי עם ביבי שעות בטלפון. תגובות מהממשלה ומהאופוזיציה בעקבות בחירתו של ביידן לנשיא החל מיור האופוזיציה יאיר לפיד, דרך חכ איימן עודה. כתבתי 'ביבי, אינני מסכים עם דבר שאתה אומר, אבל אני מחבב אותך. נשיא ארהב ג'ו ביידן אמר הלילה שהוא שוחח לאחרונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והביע תקווה שהעימות ייגמר בקרוב.

בִּנְיָמִין (בִּיבִּי) נְתַנְיָהוּ ( להאזנה ( מידע • עזרה); בפעם הבאה יהיה קשוח יותר; ‏‏2,629,205‏ לייקים · ‏235,241‏ מדברים על כך‏. נשיא ארהב דונלד טראמפ ידוע. נתניהו היה צריך להודות לביידן ולשמור את האשראי, אבל ביבי זה ביבי.

×
×"צל The Shadow ×'וקר טו×' לכל ×"0מאלנים שח×'×'ו אתמול את ניצחון ×'×™×™×"ן ל×"זכירכם ×'×™×'×™ ×¢×"יין ראש ×"ממשל×" שלכם ולא ×"ולך לשום מקום ×"משך ש×'וע טו×' ×—×™×'וקי Facebook from lookaside.fbsbx.com
נכון, יהיו שיגידו שכהונת ביידן בנשיאות ארהב היא, בין היתר, אפשרות לא רחוקה של החלת הקפאת בנייה בכל שטחי הקו הירוק • ועל פי התרחיש הזה מי שישלם את המחיר, הן. ביקורת גם בארהב • דוברת הבית הלבן: The latest tweets from @netanyahu אני לא חייב להיות יהודי, כדי להיות ציוני. אז מה ככה חוץ מזה ביבי: זה לא חייב להיות ביידן, גם ביבי יכול. דני דנון הזמין אותו לשוחח עם נתניהו בציוץ רשמי בטוויטר. ביידן ידיד אמת של ישראל נתניהו הסביר היום כי יעשה הכל לסכל את תוכניות האיראנים כולל חיכוך עם ארהב • גנץ השיב לו:

פקידי ממשל ביידן לא אוהבים את ביבי, והם כן רואים אפשרות להתחלה חדשה עם בנט, הוסיף סאקס.

נכון, יהיו שיגידו שכהונת ביידן בנשיאות ארהב היא, בין היתר, אפשרות לא רחוקה של החלת הקפאת בנייה בכל שטחי הקו הירוק • ועל פי התרחיש הזה מי שישלם את המחיר, הן. הוא חבר אישי שלי במשך 36 שנים. אז מה ככה חוץ מזה ביבי: חחחחח תודה תודה גבר ביידן: פקידי ממשל ביידן לא אוהבים את ביבי, והם כן רואים אפשרות להתחלה חדשה עם בנט, הוסיף סאקס. דני דנון הזמין אותו לשוחח עם נתניהו בציוץ רשמי בטוויטר. נתניהו היה צריך להודות לביידן ולשמור את האשראי, אבל ביבי זה ביבי; הנשיא המיועד של ארהב אמר לפני 11 שנה במפגש מתועד: הנשיא שוחח גם עם נשיא הרשות הפלסטינית עבאס והעביר התחייבות לחיזוק השותפות בין ארהב לפלסטינים. סוף סוף איש הגון, יסודי, ישר והגיוני שאפשר לעבוד איתו, בניגוד לקודמו שמצטייר כאוויר משריש שחביב רק על ביבי. נחוש להמשיך מבצע שומר החומות. מצפה להרגעה משמעותית כבר היום • ביבי: ביידן ידיד אמת של ישראל נתניהו הסביר היום כי יעשה הכל לסכל את תוכניות האיראנים כולל חיכוך עם ארהב • גנץ השיב לו:

לגבי המגעים שלו עם נתניהו להפסקת אש אמר ביידן: ביידן. וואלה אחי הכל רגיל הכל טוב

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama